Monday, May 14, 2007

Dupa fiecare furtuna, soarele straluceste mai puternic decat inainte...

Pentru inceput va invit sa "ascultati" cateva ganduri desprinse dintr-un cantec drag mie http://www.youtube.com/watch?v=zxXwIIBlSgw :
" We'll do it all
Everything
On our own
We don't need
Anything
Or anyone...
If i lay here
If i just lay here
Would you lie with me
And just forget the world....

I don't quite know
How to say
How I feel
Those three words
Are said too much
But not enough...
If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden
That's bursting into life...
Let's waste time
Chasing cars
Around our heads..."
Snow Patrol- Chasing cars

Versurile formatiei Snow Patrol reflecta nota muzicala a acestui post. Exista momente in care dam frau liber copiilor din noi, momente simple, cand aduni cativa prieteni si uiti de timp, de varsta, de compromis, de bariere... clipe in care esti TU, in care zambesti on the inside si te regasesti. Atunci soarele isi schimba culoarea, iar viata te inunda.
Cred ca toate experientele intunecate, norisorul de ploaie care pare ca te urmareste tot timpul, sentimentul ca esti uitat de Dumnezeu, toate sunt menite sa potenteze acele cateva clipe de libertate, care ingheata timpul si se consuma usor, dandu-ti aripi.
Nu e nimic mai placut decat sa fii tu insuti, fara prejudecati, fara masti. Parca esti invizibil... Sa te inconjoare cativa apropiati cu care sa te pierzi pentru cateva ore. Zilele trecute am fost in parcul de langa fosta generala si m-am abandonat nostalgiei, mai ales ca de curand am participat la reuniunea de clasa, o experienta incredibila... in care ne-am teleportat in timp, in care am redevenit mici. In plimbarea mea am ajuns la leaganele in care pierdeam ore in sir cand eram mica. Si... nu am rezistat sa nu ma joc din nou, cu privirea spre cer si cu riscul de a veni garda sa ma dea jos(nu ai voie sa folosesti leaganele decat daca esti mic... jeeez!?). A fost foarte fun, the best I've had in a long time.
I just fell inlove with life...

No comments: